Friday 10 August 2012

ehemmmm ..

Posted by eiDa :) at Friday, August 10, 2012



assalamualaikummm..ehem2..

well , as you all know..
i really LAZY to update my blog :'(
i dunno why .. 

maybe takde bahan.. 
*ceh macam nak buat kuih raya pulak kena ada bahan bagai ;p*

maybe penattt..
*kije banyakkkkkkkkkkk woo tp tak kaya-2 jugak*

maybe maybe...huwm maybe...maybe..
bukan maybe tapi SEMEMANGNYA AKU MALAS.. 
haaa puas hati ? ceh, macam la ada yang tak puas hati kalau aku tak update blog sebulan ke setahun ke kan :'(

so , oleh sebab aku takde MASA DAN TENAGA nak update blog..
selalu saje aku menghabiskan masa update status kat FB :)
status kemain panjang pulak tuu..hehehe..

almaklumlah, aku nie kalau dah start menaip memang tak reti nak taip pendek-2..
cita-2 nak jadi GURU BAHASA MELAYU ROJAK.. tapi tak kesampaian..sebab amek accounting!
haaa, boleh gitu ?
hahahaha







see , merepek je kan aku sensorang.. tekanan kot..
hahahahha
tips ler sangat =.='


kes tak puas hati je tulis kat wall FB..
aduh.. suggest sikit dekat mana aku patut mengadu hal macam ni.. !!
hhahah :)



masalah SYOK SENDIRI memang tak boleh nak lari laaaa..
hahahaha
bajet gilossss eida baharudin nie.. wekk



ini semalam pun ada update 
tapi saja nak letak kat entry nie skali lagi..problem ?
no ? GOOD! ahhahaha



ini KISAH BENAR..
nak muntah kutttttttttttt...bwekkkkkkkkkk... euw






ini tak puas hati jugak..tapi campur suka..
ahahahhaa
shopping online dah jadi MY HOBBIES sebenarnya.. tak dapat dipisahkan lagi..
shopping online je sebati dengan jiwa dan raga dan sanubari.. cewahh , kemain.. hahahaha
betul la wey , tak kira la mahal ke murah ke , kalau dah berkenan memang berusaha nak beli..
mengadap 2 3 jam , decide nak yang mana, g bank in duit , tunggu barang sampai..
tak buang masa aku jalan satu mall :) heeeeee

kadang-2 rasa macam membazir tapi at the end , sangat riang ria di aidilfitri sebab yang kita nak, yang kita suka, yang kita berkenan ada depan mata..

sebab KUANTAN nothing to shopping.. tak best langsung...

see , panjang tak status saya ? gila kuasa tak ?

terserlah sifat suka membebel daku .. auww , malu nyeeeee :')
hehehe
*gewdixzz* 
( perlu okay taip macam nie supaya lebih nampak gedik dan manja gituuu! )
kahkahakahakahakahakha


sekian , terima kasih daun teh.. jomm ngeteh.. 
:)


p/s : missing someone :'( 







0 comments:

Post a Comment

CLICK CLICK CLICK

im always young !

Daisypath Happy Birthday tickers

ur are mine until die !

Daisypath Anniversary tickers

Followers

 

....♥ sWeEt LiKe LoLiPoP ♥ ... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei